Víkendový výlet do Monaka: Grand Casino, Oceánografické muzeum a další
Hodnocení podniku CK Akord, s.r.o.
Super průvodce pan Svoboda, měl přehled a byl sečtělý, příjemný. Řidič pan Karel byl vtipný a milý.
To jak se účastníci dohadovali, jestli si můžete na noc položit trochu sedadlo..
Vstřícná a zkušená p. delegátka (Popová). A kdyby tak nespěchala a s výkladem čekala, než k ní dojde celá skupina, byla by dokonalá.
Zájezd do Monaka v termínu 26.–28. 4. 2024 hodnotím až dnes (20. 5.), neboť dřív jsem toho nebyl schopen. Tři týdny se vzpamatovávám z chladné bezdomovecké noci (viz předcházející hodnocení jiného klienta).
Jestli p. ředitelka CK Akord (Mikulová) neví, co víc by mohla kromě omluvy a podhodnoceného odškodnění udělat, poradím jí: Vypovězte smlouvu s dopravcem
Sadbus-a to dřív, než se stane něco horšího! Z hodnocení klientů na Slevomatu jasně vyplývá, , že doprava se Sadbusem je hazard. Nezodpovědné je už to, že na tak dlouhou cestu (16–20 hodin) nebývají busy vybaveny nabíjecími zásuvkami.
Až vyměníte dopravce, možná se odvážím využít nabízené 10procentní slevy na jiný zájezd s CK Akord.
A všem budoucím klientům CK Akord doporučuji, aby před cestou s dopravcem Sadbus požádali o ochranu své strážné anděly.
Omluvu, vyjádření i odškodnění jsem poslala. Převaha kientů byla velmi vstřícná a s mnoha jsem hovořila. Celá situace velmi mrzí, ale vše už jsem napsala a i paní průvodkyně dělala vše co bylo v danou chvíli možné. Kdyby byla možná doprava na místě, určitě ji využijeme. Ani vyslanectví nemohlo pomoci. Vše jsem vám psala. Bohužel píši vždy jen ti, když se něco přihodí. Těch kteří jsou spokojeni je mnohem víc.
Duchapřítomnost p. delegátky Popové při řešení svízelných situací s dopravcem Sadbus.
Reaguji na zájezd do Monaka v termínu 26.–28. 4. 24.
Před vjezdem do Monaka jsme okolo 9. hodiny ráno v sobotu zastavili, abychom navštívili místní parfumerii (bylo nám to oznámeno až v buse). A pak už se nepodařilo bus nastartovat (muži dokonce zkoušeli bus roztlačit a nenaskočilo to ani při jízdě z kopce).
P.delegátka Popová rozhodla, že tedy dojdeme do Monaka pěšky (asi 4 km) a bus se snad mezitím podaří opravit. Bohužel jsme nestihli výměnu stráží v Knížecím paláci (11.55 h). Ani jsme nenavštívili casino Monte Karlo. Čas plynul, p.delegátka permanentně telefonovala, ale naděje na opravu busu se postupně rozplývala. Pěšky vše trvalo dlouho (v Gracině zahradě jsme pobyli jen 15 minut).
V 19.15 h jsme se na srazu před Oceanografickým muzeem dozvěděli, že bus je v servisu za Monakem, nelze jej opravit a náhradní bus z ČR je již na cestě a dorazí prý okolo 5.hodiny ranní. Navíc se náhle velmi ochladilo, foukal studený vítr a my neměli kde složit hlavu. P. delegátka se prý marně pokoušela sehnat nám nocleh. Vše bylo obsazeno i v nedalekém Nice. (bohužel se totiž v Monaku konala ten víkend Formule 1-CK se to prý dozvěděla až po naplánování tohoto termínu).
Na návrh p. delegátky jsme se na noc uchýlili do budovy vedle parkoviště, kde jsme na plastových židlích, stolech nebo zemi proklimbali noc. Měli jsme aspoň WC a vodu. Byla nám zima (svršky zůstaly v buse v domnění, že si je během dne vyzvedneme).
P.delegátka nám aspoň okolo 21. hodiny zakoupila v Carrefouru občerstvení (salámy, sýry, bagety a balenou vodu).
Náhradní bus prý vyjel z ČR v sobotu v 15 hodin, nastupovali jsme však do něj u parkoviště až v neděli v 10.00 hod. ráno!! Následně jsme jeli do místního autoservisu, abychom si vyzvedli z původního busu naše věci. Do Prahy na hl. nádraží jsme dojeli v pondělí 29. 4. v 5.45 h.
Mnohým ujely spoje z Prahy, někteří nestihli nastoupit na pracovní směny.
Nutno dodat, že i náhradní bus měl na zpáteční cestě drobné závady (prostřední dveře vypověděly službu a bylo nutno používat jen dveře u řidiče, dále snad souběžně začaly digitální hodiny vpředu ukazovat špatný čas). Řidiči byli neochotní podávat jakékoli informace, dokonce i p. delegátku odbyli, když chtěla znát přibližný čas příjezdu do Prahy.
Název dopravce je Sadbus a CK Akord nese zodpovědnost za svého dopravce!
CK nám sice zaslala omluvu a dobropis na 800 Kč za osobu. Ale vzhledem k tomu, že v buse p. delegátka vybírala 17 euro za vjezd do Monaka (do kterého jsme vlastně nevjeli, ale došli pěšky), je odškodné vlastně necelých 400 Kč.
A povinný poplatek 17 euro není u slevomatové nabídky nikde uveden!
Jsme sice rádi, že jsme dojeli živí a zdraví, ale takovou zkušenost jsme nepotřebovali. A soucit s bezdomovci teď máme větší.
Toto hodnocení mi zabralo dost času a nebýt podobných hodnocení u této CK, neodhodlali bychom se k němu.
Tato situace nás netěží, převaha klientů pochopila situaci a s mnoha jsem hovořila osobně. Všem jsme se omluvili, nabídli další slevu, kterou neuvádíte. Vše co bylo možné v dané situaci udělal jsme udělali. Porucha, která nastala se nedala předvídat ani nebyla zanedbaná dopravcem. Nikdo neudělal nic úmyslně. Někteří využili naší nabídku a cestují s námi znovu. Velice nás to mrzí, ale jsou věci, které neovlivníte, to většina pochopila.
Pozdní odjezd do cílové destinace, pozdní příjezd zpět
Omluvu a zdůvodnění jsme poslali, nevím co více k tomu dodat
Při poruše autobusu reakce a úsilí cestovní kanceláře, jak nás co nejdříve dostat domu. Zároveň i potěšilo to, že cestovní kancelář každému na zájezdu zaplatila kompenzaci za zpoždění příjezdu.
Při poruše autobusu byla reakce dopravce pomalá. Místo toho, aby vypravil co nejdříve nový autobus, tak čekal na to, až cestovní kancelář vyzkouzší všechny možnosti nás dostat zpět domu.
Děkujeme za podporu a vstřícnost v situaci, která nastala. Ta přišla od většiny klientů a té si nesmírně ceníme. Jedete s námi znovu, tak věřím, že už vše bude v pořádku a zájezd si užijete.
Každý si užil zájezd dle svého . My byli spokojeni, až na tu dopravu . Při problémech, co byli s dopravou, se pani delegáta snažila vše vyřešit nejlíp jak to šlo. Jinak by paní delegátka měla být trošku pomalejší a více si hlídat kde má lidi😉. Nám se výlet líbil . Již máme další , který chceme zažít … doporučuji jiného autodopravce. CK se po příjezdu slušně zachovala, a všem účastníkům zájezdu nabídla kompenzaci za problémy.
Doprava. Po problémech s autobusem, nebyla pořádná domluvila na náhradní autobus. Pořád se posouval čas odjezdu domů. Chování řidiče bylo nepřiměřené- neslušné. Příště bych raději jela s jiným autodopravcem.
Jak uvádíte,
všem jsem poslala omluva. Moc nás to mrzí, ale určité věci neovlivníte. Moc chci poděkovat za podporu, které se nám dostalo od více klientů. Vše už bylo řečeno v mailu, který jsem poslala. Jsem ráda, že jste si objednali další zájezd a věřím, že budete spokojeni, jako většina klintů. Ještě jednou se omlouváme za komplikace a děkujeme za vstřícnost, které si vážíme.
Cesta utekla, bylo krásné počasí, průvodkyně se snažila (možná by trochu mohla čekat na ostatní, občas je hrr-ale již jsem ji měla po 3, takže jsem si zvykla)😁😉
Cca5–6 před Monakem se porouchal autobus(to se stane) před 10.hodinou rannu, došli jsem pěšky a tím jsme nestihli výměnu stráží (to by mi tolik nevadilo i když jsem se na to těšila), ale vadil mi přístup cestovky. Průvodkyně se snažila na místě, jak mohla, která nám sehnala místo, kde jsme mohli být přes nos, než přijel náhradní bus. Nejdřív měl dorazit v 5 ráno, pak v 7, nakonec cca v 8.40 hodin, pak kolem 9.hodiny, lehce po 9 h.nam bylo sděleno, že dorazí za 20 minut, dorazil později a vyjeli jsem lehce po 10 h., to se mi fakt nelíbí!! Takže přijedeme v noci, musí pro mě někdo přijet, ani se nevyspim a jedu do práce. Přišlo mi, že cestovka je laxní a ono jedno kdy přijede náhradní bus!! Byl vybírán poplatek za vjezd do Monaka, vc.parkovani ve výši 17. Euro, ale bus tam vlastně nevjel a neparkoval, jsem zvědavá, zda se cestovka ozve a vrátí poplatek či se alespoň omluví za komplikace..chtělo by to aby se cestovka i dopravce více snažili zajistit rychlý odvoz. Prý bus jel v 15 hodin z Prahy, ale nechce se mi věřit, že jel v tento čas..
Všechno už jsem poslala mailem a moc nás to mrzí. Psala jste, ještě než se vše začalo řešit. Nezbývá jen se ještě jednou omluvit za komplikace a děkujeme za vstřícnost. Jsem ráda, že se všichni dostali v pořádku domů. Bohužel se na místě nedalo více udělat. Kdyby ta možnost byla, využijeme ji. Ani příslušné úřady nám nebyly nápomocni. Se všemi jsem hovořilo, což je zaznamenáno.